kayip esya burosu / lost and found

Visneli Tartlar - Kupe / Cherry Tarts - Earrings

araya zaman girince benim de hevesim kacti acikcasi biraz ama, yapacak bir sey yok. buyrun devam edelim visne maceramiza..

actually, i lost my first enthusiasm after the break. but let's continue the cherry madness..
efenim bu minikler de bir cift visneli kupe. polimer kil kullanilarak tamamen elde yapildilar.

and these little guys are a pair of cherry tart earrings. completely handmade, using polymer clay.
kendilerine bu adresten etsy, su adresten de pasaj araciligiyla ya da ozlem@ozlemakin.com'a atacaginiz bir mail ile (ustelik pasaj fiyatinin %10 indirimli haline) ulasabilirsiniz.
duzeltme: satildi!


available here on etsy. 
edit: sold!

2 comments:

Tülay Çulha Sarı said...

Kesinlikle çok iştah açıcılar:) Ben de fimo ile uğraştım bir süre ama sanırım polimer kil daha mucizevi birşey! Yaptıklarınızı keyifle takip ediyorum, ben de bloguma sizi davet ediyorum:) Sevgiler!

Cara Horton said...

Hi nnice reading your post