kayip esya burosu / lost and found

Kasetli Toka / Cassette Tape Hair Pin

efendim, suradaki kasetli ve buradaki fotograf makinali yuzuk ile tanitimina baslamis oldugum seriye devam ediyoruz.

let's go back to the new line that i introduced with a camera ring here and a cassette ring here.


bu sefer sirada sac tokalari var. yine ayni 2 cm'lik kasetlerden mutevellit bu tokalarin kendileri de 4.5cm uzunlugunda ve gumus rengi.

this time, we have these hair pins on the menu. they're once again resultants of the tapes that measure around 2cm, on silver tone bobby pins which measure 4.5 cm.


suradan veya suradan etsy, buradan pasaj, ozlem@ozlemakin.com'dan da dogrudan benim araciligimla edinebilirsiniz kendilerini.

available here and here on etsy.

2 comments:

Fatma said...

Çok yetenekli olduğunuzu düşünüyorum ve sizi zevkle takip ediyorum özellikle figürlerinizin gözleri konuşuyor gibi, çok hüzünlüler. Tatlı bir blog ödülü aldım ve beğendiğim bir blog olarak size de gönderiyorum aynı ödülü. Bloğumu ziyaret ederseniz sevinirim. Ödülünüz şeker blog ödülünü kabul edin lütfen.

ozlemakin said...

cok tesekkur ederim, cok incesiniz :))