kayip esya burosu / lost and found

dallar kiraz, hava sicak / cherry madness

kulliyen yalan tabi, ne hava sicak, ne dallarda kiraz var, ne de kayahan severim. can bey'den ozenip sarkili turkulu baslik koyayim dedim, daha fazla elime yuzume bulastirmadan da kapiyorum bu bahsi.
velhasil bu visne/kiraz cilginligini da "en sevdigim meyve kiraz" diyerek topu taca atip sonra da kadrajdan kosarak cikan nil hanim'a borcluyum. ha bu ufakliklardan da anca bahsediyorum zira malumunuz fotograf makinam sette esaretin bedelini oduyor. ben de petra hanim'in makinasini odunc aldim bu haftasonluk.
bugunun planindan kisaca bahsetmek gerekirse o da soyle, bahsu gecen kirazli/visneli taki/aksesuarlari "sneak peek" tadinda paylasacagim. akabinde ilerleyen gunlerde de teker teker etsy ve pasaj'da satisa cikaracagim. boyleyken boyle.


i don't really have anyone but nil, who once told her favorite fruit was cherry and then immediately left the frame, to blame for this madness. and i'm telling all these now due to my camera's prison duty in the set. well actually, it continues being a prisoner even now, but i borrowed petra's camera for the weekend.
anywho, i'll be talking about these cherry jewelries and accessories briefly as "sneak peek"s today and then start listing them one by one in the following days.
visneli cheesecake, kolye ucu / cherry cheesecake, pendant

 visneli cheesecake, kolye ucu / cherry cheesecake, pendant

 visneli tart, kupe / cherry tarts, earrings

visneli cheesecake, magnet / cherry cheesecake, magnet

visneli tart, kolye ucu / cherry pie, pendant

ha bi de unutmadan, blog odullerine aday oldum bi sekilde, hobi kategorisinde. oy vermek icin buraya buyurabilir ya da sag tarafta bir yerlerde "bo!" kutucugunu bulup tiklayarak da iste oyle. toparlayamadim cumleyi ama anlasiliyor sanki, di mi?

2 comments:

Sena Çeyiz said...

Hepsi de çok güzel olmuş. İzmit'ten sevgiler hoşçakalın...

ozlemakin said...

cok tesekkurler :)