kayip esya burosu / lost and found

filmler, kuklalar ve digerleri / films, puppets and others

simdi ben bu son posttan hemen sonra bi de bros serisi yapmistim kadinli ama sonra bir manyaklik basladi, onlardan bahsetmeye bile firsatim olmadi. bu saatten sonra da artik cok gec oldu heralde, cok merak edenler icin dukkanlarin kapilari hep acik ama, malum hicbiri satilmadi halen ;)

neyse, gelelim bahsi gecen manyakliga.. gecen hafta cekimlerini bitirdigim yeni filmimin setiydi, kuklalariydi filan derken kafami kasimaya vakit bulamadim, nisan boyle hoop diye yok oldu, mart'tan mayis'a gectim resmen.

kukla meraklilarinin yanisira minyaturculerin de ilgisini ceker diye filmden birkac fotografi koymayi uygun gordum..
Zira kuklalar ve mobilyalarin tamamini iste o nasil gectigini anlayamadigim bir-birbucuk aylik sure icinde, cokluk mukavva kullanarak (kuklalarda mukavva yok tabi) yaptim. lakin gece gunduZ birbirine karismis oldugu icin o aralar, malesef yapim asamasi fotograflari yok, merak eden olursa seve seve anlatirim tabii..
bir de flickr albumu haZirladim set fotograflarindan olusan, merak edenleri soyle alabiliriZ..
velhasil, simdilik fotograflarla bas basa birakayim herkesi, ben de iki gun sonra gerceklesecek olan sergiye kukla yetistirmeye gideyim..






1 comment:

sabri okumuş said...

İyi günler ,blogunuzu inceledim stop motion için kukla tasarlatmak istiyoruz kabaca blogunuzdaki kadın karakteri tarzında diyebiliriz ücreti hakkında bilgi verirseniz sevinirim,iyi çalışmalar.

Erdinç Okumuş

erdincokumus@gmail.com