kayip esya burosu / lost and found

reggae sarkicisi (sonunda!)

eveeet, gerek kararsiZlik, gerek ZamansiZlik nedeniyle gunler suren "reggaeci hanim" sonunda bitti. bir onceki yardim haykirisli yaZimin yorumlarinda da soyledigim gibi, ne siyah uZerine renkli kumaslar ne de o koyu yesil tonlu kumas istedigim sonucu vermedi.. ben de coZumu bir sac bandimi daha boZmakta buldum.. bu arada karar verdim, ilk turkiye'ye gelisimde paZardaki tum sac bantlarini toplayip oyle donecegim buraya..
neyse efenim, iste etek dedigim gibi sac bandi parcasindan, belindeki yesil parca da kagit rafya. bluZ tuval beZinden, yakasi ve etek kisminda ham yunden islemeler var. deseni ise akrilikle yaptim. aslinda o desen isi hic hesapta yoktu ama goZlerini yaparken mi ne siyah boya bulastirmisim bluZe, ben de dedim boyle desen gibi cicek gibi biseyler yapayim madem. iyi ki de bulastirmisim o boyayi dedim ama sonra, sade halinden cok daha iyi oldu sanki..
saclari ve sac bandi yine sabunlu suyla kecelestirdigim ham yunden. aslinda kirmiZi sari ve yesil parcalari sac bandi olarak degil de renkli rastalar olarak dusunmustum ilk etapta ama boyle daha iyi oldu, hem sac bandi derdinden de kurtardi beni :)
sol elindeki marakas elle birlesik. ayaklar ciplak. diger kuklalar gibi bu hanimefendi de kendi ayaklarinin ustunde durabiliyor.
bu arada altin rengi makyaj yaptim, hani konsepte cok uymadi gibi ama gariptir cok sevdim. garipligi de altindan pek haZZetmemem normal sartlar altinda.. ama iste bu sefer boyle oldu, hosuma da gitti saka maka :)

neyse efenim bir onceki yardim talebimi yanitlayan ve Zihnimi acan herkese tesekkur eder, siZler bu kucuk hanimin dukkandaki yeriyle bas basa birakarak esenlikler dilerim..

duZeltme: dukkandaki yeri yok artik, satildi :))

6 comments:

lavantin said...

merhaba özlem,bu kuklanı yayınladığın saatlerde bende netteydim ancak sana mesaj bırakamadım.sistem bir türlü mesajımı almadı .meğer sen başka kayıtlarda ekliyordun.kukla beklediğim gibi çıktı.bakışlarını beğendim,elbiseler gayet iyi durdu.Bu arada deniz kızı ise bir harika olmuş .bundan sonraki işlerinde yolun acık olsun

lavantin said...

gitmiycek diye düşünmüştüm çok şükür

ozlemakin said...

cok tesekkur ederim. benim de icimde sindi nihayet elbisesi.

demek bu kukla sadece yapilisinda degil, sonrasinda da yoruyormus :))

Anonymous said...

özlem ya bu tahmin ettiğimin de ötesinde mükemmel bişi olmuş. bence bi daha bize sorma çünkü sen elindeki imkanlarla bizim kafamızdakinden çok daha güzel şeyler üretiyorsun... :)

beyhan said...

aynı şeyi söyleyecektim... bizim fikirler nal toplamış :)

ozlemakin said...

yok yahu, yine onerileriniZ cok yardimci oldu :)) ben kirmiZi agirlikli olmasi konusunda kararsiZdim mesela ama sonuc guZel oldu:)

bu arada satildi kendileri :))