kayip esya burosu / lost and found

kirmiZi basliksiZ kiZ (a.k.a. cicek kiZ)

simdiye dek gerek kostumu gerek aksesuarlariyla en cok ugrastigim kukla bu oldu herhalde.. bir onceki yaZida da bahsettigim bu yeni yeni bas gosteren dikis sevgisinin sonucunu bu arkadasta da gormek pek mumkun.
6 ucgen parcasi kesip onlari birbirine dikerek olusturdugum etegin uZerine basit bir ust diktim, ortada birlestirip hatalari saklamak icin etegin icinde kullandigim dantelden kemerimsi bir sey yaptim. kollari icin de iki ucu duZgun(bir tarafi hal-i haZirda dikiliydi, diger tarafi da yapistiriverdim katlayip) iki diktorgen parca haZirlayip boru gibi diktim. kollara gecirip iki kenardan da buZup sabitledim.
bu arada kafamdaydi bu kukla bi suredir. elinde cicek olsun sepet olsun, saci pembe elbisesi yesil olsun filan diye.. tam kostum haZirligina baslayacagim sirada dehsete duserek farkettim ki hic yesil kumasim yok! baktim ne yapsam ne yapsam diye.. corap cekmeceleri sunlar bunlar filan derken severek de kullandigim sac bandini bir damla goZyasi esliginde (yani mesela) boZmakta buldum careyi..
cicekler ise resmen eZiyet oldu bana. bilahare onlarin yapimini da anlatacagim, aslinda oldukca kolay ama iste yanarim da internetten daha kolay bi tutorial bulurum belki diye daha bunlari yapmaya bile baslayamadan bilgisayar basinda gecirdigim saatlere yanarim..
sepeti de kalinca bir krem rengi ipi dola-yapistir yontemiyle yapmistim birkac gun once.. belki mustakbel cicek yapimi yaZimda kendilerine de yer veririm. hatta bir de minyatur hasir sepet yapimi gordum bi yerde, onu da denerim tadindan yenmeZ..

son olarak, kendilerinin dukkandaki yerini coktan aldigini hatirlatir esenlikler dilerim..


duZeltme: satildi!

2 comments:

dk said...

aa..çok hoş..teki olup içinde yaşamak isterdim..

ozlemakin said...

:))