kayip esya burosu / lost and found

femme fatale

eveet.. sonunda en aZ 10-15 keZ firinlanmak suretiyle gunler alan kuklam bitti.. ve "all time favorite" diyebilecegim kadar cok sevdim sonucu..
dirsek ve diZlerinden asagisini her Zamanki gibi mass. yukarisi ise vucudu olusturan tellerin ustune sikica sarilmis ince sungerden ibaret.. bu sungerleri akrilikle boyadim sonra ama cok saglam olmadi, buyuk hareketlerde catliyo boya.. dedim bari bu boyayi beyaZ tutkalla karistirip bi de oyle deneyeyim hani latex etkisi olur belki diye.. olmadi..
olsun ama, cok da ciddi bi sikinti yaratmadi bu durum sanirim..
bu ustteki fotografi cok sevdim bu arada :)

ha bi de bu topuklardan bi tanesi delirtti beni.. 6-7 kere kirildi yeniden yaptim. ve yine de olmadi. sonunda careyi topugun icine bir adet toplu igne saplayarak saglamlastirmakta buldum.. o da firinlaninca catladi ama boyayinca gorunmeZ oldu neyse ki.. bi de cok umutlu degildim bu sekilde (ince topuklarla) ayakta durabilecegine bu kuklanin ama benden daha becerikli cikti sanirim..
dukkana da koydum hemen tabi. ve hemen belirtmek isterim ki bu hafif ucuk fiyati belirlerken en ufak tereddut etmedim.. hem gercekten yapimi gunler surdgugu icin hem de sanirim biraZ "almayan alamasin aa, cok sevdim ki ben bunu hem, beslenir ki bu" yaklasimi sayesinde oldu bu tereddutsuZluk hali.. bilemiyorum tam..

3 comments:

beyhan said...

çok beğendim. :) iki haftadır takipteyim ama özellikle bu cazibe hanıma yorum yapasım geldi...

d e m e t said...

Heyy! Harika olmuş! Çok heyecanlandım. Bütün kuklalar çok güzel. Ben de denemek isterim kukla. Benim bloguma da bakın olur mu?

ozlemakin said...

gec olsun guc olmasin,


cok tesekkur ederim guZel yorumlariniZ icin :)

beyhan, ne de iyi yapmissiniZ, sagolun.
demet, deneyin tabii ki de, sonucu heyecanla bekliyorum :))